nedeľa 16. novembra 2014

Prosím o radu :)

Ahojte! :) Tak chcem vás o niečo poprosiť... :3 Čo by ste chceli na tomto blogu ako najskôr? Niečo čo by sa týkalo módy alebo niečo o mne. :D Napríklad by ste si mohli vybrať môj obľúbený outfit alebo názor na nejakú vec ako napríklad saká alebo rôznu obuv či kozmetiku.

Tak zatiaľ pá a budem rada ak sa k tomu vyjadríte! :) Vaša P&T :3 

3 komentáre:

  1. Ahoj, no ak by som si mala vybrat ja tak určite by som tu privitala niake zaujimave typy oblečenia a lebo kombinacie. Mas velmi krasny blog ako som uz raz povedala a budem rada ak si naše blogy budeme čitat navzajom ❤❤ www.myeslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za radu :) a áno určite si rada budem čítať aj tvoj blog lebo je taktiež zaujímavý a krásny :)

      Odstrániť
  2. ahoj ja sa zaujímam o beauty blogy a tvoj ma naozaj zaujal :) mozno nejaké DIY články, inšpirovať a tak :) inak super :)
    ja len začínam ale nie s blogom, ale yt kanálom, cez leto by som ho rada rozbehla tak by som ocenila keby si sa nanho mrkla, popripade subscribe :)
    ďakujem, teším sa na ďalší tvoj článok :)
    https://www.youtube.com/channel/UCPgyjOgSa_xHMiMNOb1nhjg/videos

    OdpovedaťOdstrániť